martes, 15 de noviembre de 2011

Endevinalles

Este projecte estem fent-lo amb els xiquets i xiquetes de I-5, van escollir només 3 dels personatges dels que els vaig presentar: el caragol, la tortuga i la papallona (que mostre a continuació). Per a realitzar aquest treball utilitzem varies tècniques plàstiques, com el collage, l'estampació, l'aplicació de pintura amb esponja...)
Els materials que gastem són també molt variats, suro, llana, cartró, tela, confetis gegants...
Estan quedan molt xulos!!

A poc a poc va fent camí
Arriba a un lloc, ja pot dormir
Amaga el cap i els peus, també!
I sols li queda passar-ho bé


M'arrossego com un cuc

Fins que em fico dins d'un sac
Quan el sac em ve petit
Cap enlaire i a volar!!!




Tinc una caixa que camina Sense beure gasolina ¿Qui sóc?



No hay comentarios:

Publicar un comentario